Pro podání reklamace prosíme o vyplnění a zaslání reklamačního formuláře - ke stažení zde.

Reklamace kvalitativních závad jsou přijímány po předložení dokladu o nákupu. Reklamace se nevztahují na drobné vady zboží ve snížené jakosti.

Pro prvotní posouzení reklamace je nutné přiložit také fotografie reklamovaného zboží.

 

Naše firma neručí za případné poškození nebo ztrátu zboží během dopravy, pokud nezajišťuje dopravu vlastním zaměstnancem. Při dopravě zboží z našeho skladu k zákazníkovi dochází několikrát k překládce zboží ve skladech smluvího dopravce a může tedy tak dojít k poškození zboží, za které ručí dopravce. Při převzetí zboží od dopravce je tedy kupující povinen si řádně zkontrolovat druh a množství dodaného zboží a zda je zboží bez mechanického poškození! Pokud Vám není umožněna řádná kontrola zboží nebo máte pochybnosti o stavu zboží - zapište prosím do přepravního listu od dopravce - zboží převzato s výhradou (neumožněna kontrola zboží) nebo rovnou napište zjištěné mechanické poškození zboží (např. rozbité dlaždice, uštípnuté rohy apod.). Pokud od dopravce zboží převezmete bez výhrad a toto stvrdíte svým podpisem na přepravním listě, přechází veškerá rizika mechanického poškození na Vás. Případná reklamace mechanického poškození po převzetí zboží již nebude moci být uznána (toto se netýká prokazatelných výrobních vad). 

 

 Podrobnější informace k reklamacím naleznete v obchodních podmínkách - ke stažení zde.

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace