Pro podání reklamace prosíme o vyplnění a zaslání reklamačního formuláře - ke stažení zde.

 

Reklamace kvalitativních závad jsou přijímány po předložení dokladu o nákupu.

Pokud je to možné, doplňte také fotografie poškození reklamovaných produktů.

Naše firma neručí za případné poškození nebo ztrátu zboží během dopravy, pokud nezajišťuje dopravu vlastním zaměstnancem.

Při přebírání zboží od přepravce si prosím pečlivě zkontrolujte dodané zboží.

V případě shledání porušení nebo poškození obalu zásilky je kupující povinen sepsat s řidičem přepravní služby záznam o poškození do dodacího listu a dokladu o dopravě. Na dodatečné oznámení o poškození zboží přepravcem nebude brán zřetel. Při převzetí zboží od přepravce je kupující povinen neprodleně zkontrolovat obsah zásilky a v případě jakýchkoli závad zboží toto neprodleně oznámit prodávajícímu emailem.

Zásilku, která jeví známky poškození, nepřebírejte a důvod zapište do zápisového archu u řidiče.

 

 Podrobnější informace k reklamacím naleznete v obchodních podmínkách - ke stažení zde.

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace